Saturday, April 23, 2011

tatuering svala

Svala

Svala

blivit k�r i �r svalor.

blivit k�r i �r svalor.

som skulle tatuera in tre

som skulle tatuera in tre

Tatueringar

Tatueringar

Jespers ena svala;. svala1 #39;

Jespers ena svala;. svala1 #39;

People with svala th issue

People with svala th issue

Jag ska tatuera katt tassar!

Jag ska tatuera katt tassar!

hela tiden utav svalor,

hela tiden utav svalor,

Svala

Svala

tatuera in en liten svala

tatuera in en liten svala

Och jag gjorde en svala.

Och jag gjorde en svala.

skulle tatuera sig igen,

skulle tatuera sig igen,

Det blev en svala p� handleden

Det blev en svala p� handleden

Tatuera er g�rna men g�r det

Tatuera er g�rna men g�r det

gouvernail d, svala table,

gouvernail d, svala table,

En svala vill jag ha sa Frans

En svala vill jag ha sa Frans

svala bjrgvinsdttir

svala bjrgvinsdttir

och svala drinkar.

och svala drinkar.

Svala

Svala

Jag tycker motiv av svalor �r

Jag tycker motiv av svalor �r

En sj�mans tatuering

En sj�mans tatuering

No comments:

Post a Comment